Nefeshangul yanlış hatırlamıyorsam kakao yağı ve yanında başka bir yağ daha vardı unuttum onu soracağım, ikisini karıştırıp vücuduna sürüp günes altında yatınca tüm çatlakların gittiğini söyledi kuaförüm. Hatta bu bronz makinelerinde de onu sürüyorlarmis. Zaten yazın çocuk 3 aylık falan olacak, denize gidip yapmayı düşünüyorum.