Semos55 Gizemibo ewet son haftalar ınsanın mıgdesı bulanıyor ben 33 haftalık gebeyım Suana kadar hıc mıgde bulantım olmadı cok sukur ama 30 haftadan sonra bulantı basladı bı kac arkadasımdada aynısı oldu 😏
Sosyolokum Gizemibo 4. Ay cikana kadar gunde 3 ogün kustum Şu an 36+1 deyiz ara ara hala çıkarıyoruz 😁
Gizemibo Semos55 bende 29+4 deyim ve 29 haftaya girdiğimden beri 2dir kusuyorum yoğun mide bulantisiyla çocuğun saçları yüzünden diyo bi çok kişi ama doğrumu bilmiorum . Hep mide altında gezionio oğlum acaba ondanmidir da diyorum .
Semos55 Gizemibo ewet aynı seylerı banada dedıler cocuk saclandıgı ıcın mıgde bulanıyo falan dedıler Ben hemen bulandıgında sade soda ıcıyorum cok ıyı gelıyo sızde deneyın bı ıstersenız☺☺
Gizemibo Sosyolokum bende bu haftaya kadar hiç kusmayinca delirtti beni o tamda artık kilo alımı hızlanmışken olması daha kötü . Neyse yanlız degilmisim😂
Gizemibo Semos55 ayyy hayirlisiyla doğursaydık analık zor sansaymış vesselam 😂 tskr ederim destek için🙂
Sosyolokum Gizemibo hic merak etme kussanda o denden olacağını aliyor 52 ile hamile kaldım 16 kilo aldım bebiste 3 kiloyu buldu cok şükür 🙏