Serifeee92 İyi akşamlar kızlar biz 5. Ayımızdayız. Çok az Bi kanamam olmuş koyu renk biraz korktum hiç olmamıştı ne yapsam bilemedim pazartesiyi mi beklesem doktoruma gitmek için sıkıntılı Bi durum olabilir mi
ssnnmmm Serifeee92 hemen acile gitmelisiniz beklemeyin yerleşme kanaması olma ihtimali yok ve hamileliğin her aşamasında kanama normal değildir
Minay Serifeee92 bence acile gidin haftanız büyük ama bu haftalarda en ufak bi kanama bile çok önemli özellikle gittiğinizde serviks boyunuzu ölçsünler orda ki kısalma kanamaya sebep olmuş olabilir yada plesenta rahim ağzında olabilir bunu da sorun
Busra34gms Serifeee92 suan beklemen bile yanlış gebeliğin hangi haftası olursa olsun kanama tehlikeli bi durum habercisi olabilir ve erken önem almak gerekir