Leman3 Sonlara geldik kızlar?hazırlıklarımı dün basladım bugun bitirdim)heyecan var)dogum stresi var))sizler ne durumda
BugleminAnnesi97 Leman3 son 62 .. sen önce kavuşacaksın meleğine. Rabbim sağ sağlim aldırsın kucağına .
Bgmky Leman3 son 16 olucaz bizde birazdan 🥰 dün itibariyle bizim de herşeyimiz tamam 29 Aralık’ı bekliyoruz oğlumla kavuşmak için ❤️❤️
imren91 Bgmky Bizim de 16 olacak birazdan ☺️Sezaryen mi sizin, doktor 39 a kadar gelmezse yatışını yaparız dedi . Merak ediyorumm ya
Bgmky imren91 evet canım sezaryen olucam. Bebeğimin kilosu gelişimi öndeydi normal olmaz dedi doktorum 29 Aralık’a gün verdi tam 39 oluyo o gün. bakalım bekliyoruz minnoşu
Ttalha1 Son 17 olcz ssvd nasip olursa daha oncede gelebilir kendi gelsn kizlar dua edin bizedeeee🤲🤲🤲🤲