Ece1985 Merhaba sevgili anneler ☺️ Regl 8 gun gec kaldi. Test yaptim Negatif sonuc aldım.. Ovulasyon testi yaptım bi silik çizgi çıktı.. aslında regl den once ovulasyon olunmaz mi ? Çok garip değil mi… ?
svmm Ece1985 ovulasyon testi her zaman yaptığında çizgisi silik çıkar ovulasyon olduğu gün koyu çıkar yani 2 çizgi birbiriyle aynı koyulukta olursa o gün ovulasyon oluyor