Oztrkbrcc Haftamda kasık ağrısı başladı neden olmuş olabılır bole bişi yaşayan var mı yururken ağrıyo akşam artıyo dinlenince azalıyo
Yildirim35 Oztrkbrcc bende aynı şekildeydm dediğiniz gibi akşamları daha da artıyordu doktorm çok normal dedi
Sedaaab Bende 33+4 hamileyim.. geceleri lavaboya kalkarken bile çok özür dileyerek söylüyorum orami tutarak yürüyorum çok canım yanıyo. Ciddi bi kasık ağrım var bebişler hızla kilo aliyolar ondan sanirsam..
Oztrkbrcc Seyma-bagli kaçıncı haftadasın canım ara ara geçip tekrar mı oluyo senin yoksa yürürken mi oluyo
Seyma-bagli Oztrkbrcc 31+5 te başladı sancı girdigin de yerimden kalkamıyorum ve çatı kısmım çok ağrıyor bazen pantolon falan giyerken şuan 32+5 im
Sedaaab Oztrkbrcc canım bende idrar yolu enfeksiyonu vardı zaten onunda etkisinin olduğu bi kesin 🤦♀️🤦♀️
Oztrkbrcc Seyma-bagli bunun için doktorunuz bişi dedi mi benim azaldı ama dediğim gibi kalkınca zorluyo