burcumelis Ben mete diyodum kızımın adı melis uyumlu olsun diye eşimin de adı ayhan oda metehan olsun dedi olur dedim son kararı veremedik ona göre isimli battaniye falan yaptırıcam sizce nasıl güzel mi Metehan Öztürk
ssnnmmm Çok güzel bir isim Metehan adında bir öğrencim var ismin karakteri etkilediğini düşünüyorum inanılmaz akıllı saygılı mükemmel bir çocuk
cloverart burcumelis büyük oğlumun adı Metehan😍 severek koyduk ismini ☺️ Metehanlar çok akıllı oluyor, olgun oluyor isim çok etkiliyor bence kişiliği.
Melikekpln Benim ilk oğlumun adıydı metehan cok severek koymuştuk,ölu dogum oldu evladim ama kalbimde daima 😔 metehan ismini koy canim begeniyorsan ben cesaret edebilsek koyardim tekrar edemiyorum
Hilal-gzm Ayyyyy daha doğmadı ama benim minnoşumun adı da Metehan ben de ilk mete demiştim eşim de Metehan çok güzel oldu dedi resmen hamileliğimin 15.haftasından beri ismi belli 😀😀 adlarıyla yaşasınlar inşallah sağlıkla ♥️
momelif burcumelis mete ye okul doneminde cok kotu hitaplar ediliyor arkads ortmnda ck sorn yasar bence metehan bir soletileblrse dha ii olur hem metehan daha gzl
burcumelis momelif valla öyle kötü hitap eden cocuklar yetiştirmemeliyiz o zaman Metehan olucak inşallah bakalım
Abcxyz momelif ya çocukların akıllarınca hareket edecek olursak çocuğa isim bulamayız ona kalırsa birbirlerine lakapta takıyorlar bence çocuğun ilkokuldaki dalga konuları göz önüne alınmamalı çünkü hiç akla gelmeyecek şeyler izledikleri videolardan vs onların akıllarına geliyor zaten o yüzden ben ilkokulda dalga geçerler muhabbetini hiç anlamıyorum şahsen