RefBrs ben 8. Haftada söyledim ama sebebi var, daha önce 2 tane düşüğüm var ümitlendirmek istemedim. Bence azıcık daha bekleyin 8. Haftaya kadar en geç kalp atışı duyarsınız en fazla 9. Haftaya sarkar. Ümit güzel şey ama sonra üzücü oluyor. İnşallah verirsiniz müjdenizi🥰 bu arada ben anneme söylemicektim 3. Ay bitsin riskli ayları atlatayım diye ama teyzem anladı görüntülü konuşurken suratımdan bende saklyamadım 😂