Henüz 37. haftamdayım ancak benim bebeğim de kanala inmedi aksine o kadar yukarda hissediyorum ki ayağı da sürekli başının yanında duruyor ve bugüne kadar hiç yalancı sancım bile olmadı 🤷🏼♀️🤷🏼♀️ Bende hurma yiyorum sürekli evde iş yapıyorum ama hiçbir belirtimin olmaması beni de düşündürüyor 🤷🏼♀️ Çok çok yukarda bebeğim sanki 🤷🏼♀️