Merhabalar anneler 💃🏼 Güzel kızımla bir saat sonra 37 haftaya girmiş oluyoruz Allah izin verirse 🐒 En son 36. Haftada kontrole gittim ama bebek kanala inmemişti ve hamileliğimin neredeyse başından beri sürekli ayağı baş çevresindeydi bu haftalarda da sürekli ayağı başında duruyor doktorumuz doğumda da ayağı yanında gelecek gibi bazısı eli yüzünde gelir bazısı da ayağı başında geliyor dedi ama ben normal doğum istiyorum böyle bir pozisyonda çok faza yırtığım olmaz mı acaba ya da düzeltir mi kendini başına gelen var mı 😹😹 birde benim hiç yalancı sancılarım olmuyor bebişi çok yukarda hissediyorum bazen yemeği zor yiyorum kanala inmesi için ne yapabilirim sizin bebeğiniz kanala ne zaman girdi doğum esnasında inen var mı 🙏🏻 Hiç yalancı sancım bile olmaması beni biraz düşündürüyor acaba anormal bir durum mu diye ilk gebeliğim 🤷🏼♀️