Rana012 bende panikatak hastasıydım bendeki ölüm korkusu olarak kendini gösterdi 2 yıla yakın tedavi gördüm. Şuan gebeyim arada bi yine ruhen bunalıyorum fakat eskisi gbi değil. Kendiniz için okunmuş su için derim ben öle yapıyorum ve sekine duası okuyun bol bol Allah şifa veriyor muhakkak kardeşim. Okunmuş su için akşam namazından sonra 7 kere (ihlas nas felak fatiha ayetel kürsi) 1 kere cin suresi okuyup bu suyu tüketin sürekli. Sıkıştığınız anlarda yavaş yavaş 10a kadar sayın pencere yada balkonda derin nefesler alın bunun beynin bi oyunu olarak düşünün kardeşim. Kuran okumak ve dinlemekte iyi geliyor inşallah. Ben böyle yapmıştım halada yapıyorum zaman zaman