Merhaba kizlar 0 morfoloji ile aşılama yaptırdım bı kaç gün önce hiç umudum yok ama Allah büyük. Direk tüp bebeğe geçmek istiyorum. Sorum su. Eşimin sperm değerleri iyi sadece morfoloji 0 . Üroloji doktorlar morfoloji düzeltmeden tüp bebek yaptirmanin çok sağlıklı gebelikler olmuycagini söylüyor. Tüp bebek doktorlarida en iyi spermleri seçmeye çalışıyormuş. Ama.kafam karıştı. İlk bı urolojiye mi gitmeliyiz direk tüp bebegemi başlamalıyız ? Siz neler.yaptiniz