Gunes-1 12+3 olduk bu hafta evde biraz sitres yaşadım ve 2 gündür şiddetli agrım var 🥺 normalmi kızlar sitresten dolayımı oluyor sizce
Bireylulmasali Gunes-1 benim de o haftalarda şiddetli ağrım olmuştu dr muayene etmişti rahim genişliyor demişti ama mutlaka doktoruna danış canım 🤷🏼♀️
Minik05 Gunes-1 Normaldir bence bende yaşıyordum çünkü yerlesiyordur bebek Rahat olun stres yapmayn ilk 3 ay önemli çünkü Sağlıkla alın kucaginiza💐
Gunes-1 Dr 24 gidicem diye sormadım aslında çünkü hamileliğin daha ilk başlarda sorunca normal demişti ama simdi iki gündür bacak aralarıma dogru igneler batiriyorlar gibi bi sancı ayakalta olunca dahada hizlaniyor