Herkese merhabalar, 39+5 olucaz oglusumla 1 saat sonra ama bende tık yok 🙄 Geçen hafta doktor 1 cm açıklık dedi ama ilerleme hiç olmadı ne sancım ne baskı ne bel agrısı hic bir belirti yok sanki aylaaaar var doguma. Lufteeen dua edelim toteme basvuruyorum artik 😂insallah en kisa zamanda saglikla aliriz bebisleri kucagimiza azicik sancim baslasa bari 😅