Hamileliğimin başından beri kafama takılıyor.bebek beklemiyorduk sürpriz bir bebek oldu bu bebeğim. Kızım 2 yaşında iken kolunun üstüne ters bir hareket yaptı apar topar acile gittik röntgen cekldi yanına girdim 2 kez Işın verildi ben kollarını tuttum çok ağlıyordu.adet olmama 2 gün vardı. Yani adetim gecikmemiş ti ve bebek için planımız yoktu.daha sonra adetim gecikti ve hamileymişim.doktoruma bunu sordum ve ilk 1 ay içersinde oldgu için ya düşecek yada sağlıklı tutunacak dedi.gebelik 8 hafta olunca artık tamam tutunmuş röntgen olayını kafandan lütfen at dedi. Şuan 32.Haftadayım ama hala kafama takıyorum o röntgen olayını. Bu tarz durumla karşılaşan varmı acaba 🥺