Aysem- piskolojik oluyor bnde ya her ay 😬😬 ama sanki bu ay farklı gibi yine sık sık idrara çıkıyorum falan ama belirti mi bu diyeceğim 1 kac aydır aynı oluyo ama sanki ağzımın tadı değişik gibi bel ağrım kasıklarda ağrı var gibi anlayacağın ben karışığım beynim bana oyun oynuyor her ay 😅 sinirim bpzulduuuuu bu postu bekliyormuşum galiba çenem açıldı