38.0 ne oldgmu ne olacagmi bilmeden devam . 1 cm durdurulan aciklikla 2 haftadir devam. Norml dogum olackmi bilmuyorum . Sekerden dolayi doktorlar sezeryan olcak diyor gun veren yok . Norml dogum icin bose yapmali miyim onuda bilmiyorum me kadr icerde durursa kâr diyorlar kuvez ihtmalinden dolayi. Sanci varsada anlamiyorum suan bilmiyorum hissetmiyorum. Karambole yasiyorum restmen .