Hayırlı geceler bende 15+5 haftalığım 10. Haftamda dayanılmaz bi diş ağrısı yaşadım 12. Haftadan önce hiç bir müdahale yapamayız dedi diş doktorum antibiyotik verdi ağrım geçmişti tekrar başladı bu kez hiç ağırmayan dişim ağrıyo ne yapmalıyım bilmiyorum ama 3 ve 6. Ay aralıpında diş çekimi ve kanala izin veriyolar o yüzden tedavi için gerekeni yapmak en mantıklısı çünkü bebek için dişin ağrıması daha tehlikeliymiş tedavi ettirmek gerekiyormuş son 3 ayda kesinlikle müdahale etmiyolarmış antibiyotik geçici tedavi