btlsrkn-04 Entm_18 çok sevindim böyle şeyler duyduğuma nerdeyse aynı haftalardayız☺️doğumla ilgili konuştunuz mu peki hiç bide cinsiyet bellidir heralde artık 🤗
Entm_18 btlsrkn-04 evet benim prensesim olacak kendini 20. Haftaya kadar çok zor gösterdi:)) doğum için konuştum canim beyhekimle ve adatipla anlaşmalı ben beyhekimi seçtim daha uygun benim sezaryen olucak ilk doğumum sezaryen olduğu için
btlsrkn-04 Entm_18 anladım canım beyhekim hakkında nerde okusam iyi şeyler duyuyorum olur ki gidersem bende beyhekim düşünüyorum nasipse benimde oğluşum olucak ☺️
btlsrkn-04 Entm_18 Amin canım hepimizin bu arada aynı haftalarda olduğumuz için sormak için ama benim bazen sağ bazen de sol tarafımda çamaşır lastiğimizin olduğu kısımlarda iç tarafta batma veya ağrı oluyor sizde oldu mu?
Entm_18 btlsrkn-04 evet ben o yüzden hamile iç çamaşırı giyiyorum birde magnezyum eksikliğim çıktı bu hafta magnezyum verdi orhan bey oda beni çok rahatlattı
Nrgl54 Sakarya’nın en iyi kadın doğum doktoru Sedat umurdur öneririm güleryüzlü ilgili rahatlatıcı bir tarz ile hastaya yaklaşımı vardır .