Busracikkkk Merhabalar sevgili anneler:) Mustafa başaran da normal doğum yapanlar süreç nasıldı kendisi genelde sezaryene mi yönlendiriyor normal doğum taraftarı mi bilgisi olanlar yazabilir mi ?
Fatmakc 5 ay kadar muayene gittim sonra bıraktım ,sezeryancı diyor herkes 🤷🏻♀️Kimi tanıdıysam onda doğum yapan hep sezeryan oldu
Nunumella13 merhabalar 2017 ocakta Mustafa hoca da medova da normal doğum yaptım, kendisi son ana kadar isteğine saygılı idi 39 a kadar belli olmadı durum , normale engel bir durum yok dedi ama yüzde yüz de normal diyemem dedi ki 39+1 de normal doğum yaptım