Semabkr yok hayır göbeğim için sadece sürüyorum onu da bir kaç gündür baktım zaten çatlağım var her an doğurcam diye bıraktım göğsüm için bir şey kullanmadım hijyenime dikkat ediyorum çatlama yara bişi olmadı sütyenlerimi de hep değiştirdim emzirme sütyenleri aldım pamuklu yumuşak onları kullanmaya başladım göğüslerim büyüyünce bir sıkıntım da olmadı ilk başlarda bahsettiğim haftalarda süt geldi biraz döküntü oldu o da kendiliğinden geçti evde de sütyen takmıyorum yalnız olduğum için tüm gün sıkıntı olmadı hep hava aldı sanırım ondan. Doğumdan sonra emzirirken bişi olursa o zaman doktordan bir krem isterim diye düşündüm