Kızlar 8+5 haftalık gebeyim kanamam oldu tekrardan en son 30 kasım da olmuşru logam iğnesi yapıldı
tekrar kanamam oldu bu akşam doktora gittim
kese normal kalp atışı var sadece kesenin arkasında ufak bir kanama alanı varmış . Progestan 200 mg verdi . Başına gelen oldu mu . Moralim çok bozuk.