Benimde 10. Hafta da çok yoğun bir kanmam geldi ama öyle böyle bir kanama değil bacaklarıma kadar hemen dr gittik bebek iyiydi yatış verildi 5 saat yattım çıkarken afadersin mandalina büyüklüğünde parça düştü tekrar Dr muayenesi ve bebek yine iyi. Olay şu bebek yerleşirken rahim duvarına zarar verebiliyor hamilelerin %50 sinde kanama dışarı atarmış. Rahim için kanama yani hematom deniliyor.. Tek çaresi istirahat.. İlaçların var bir de kullanıyorum hematomum ne büyüyor ne küçülüyor şuna 11. Hafta bitti de 3-4 hafta riskin var dedi bebek büyüdükçe bi önemi kalmayacak sanırım kanama alanının… Size tavsiyem bol su ve dinlenme