adile27 https://www.jup1.com/image/b8Voi kizlar klomen ve catlama ignesi oldum bu ay bugun igenin 14. gunuydu adet olmadim elimde gebelik testi yoktu bende ovulasyonla yaptm boyle sonuc alip hamile olan warmi
Pelinbyrktrlr adile27 ben varım canım Reglime 3 gün kala yaptım ve t çizgisi diğeri kadar koyu çıkmıştı
Blossom adile27 buradaki 2.çizgi normal. Vücutta lh hormonu her zaman var. O yüzden testte böyle görünür.
Ozlemyeni adile27 gun gectikce koyulasmali test.iki gun sonra bi daha yap.ben ovulasyonla ogrendim gebeligimi ama iki cizgide koyu cikmisti
Pelinbyrktrlr adile27 bu testte çok belli olmuyor ışıktan sanırım ama bu testini sakla yarın sabah tekrar yap bence benim gün yaklaştıkça koyulaşmıştı. Aynı gün erken gebelik testinde de çift çizgi çıktı onu da deneyebilirsin inşallah gebesindir🙏
Blossom adile27 Adete yakın zamanda da koyulaşma olabiliyor. Ovulasyon testine çok güvenme derim. Yanıltıcı olabiliyor. Pazartesi kan testi yaptırman daha mantıklı. İnşallah hamilesindir.
Pelinbyrktrlr Benim t çizgim daha koyu değildi günüm geçtikten sonra t daha koyu oldu. Adetime 3-4 gün kala her gün yaptım giderek koyulaşmıştı. Sonra da kan verdim zaten. Fotoğraf eklemeyi bilmiyorum 🙈bilsem eklerdim hala duruyo
adile27 Pelinbyrktrlr canm gogleye hizli resim yukle yaz fotograf yukle altindaki linki kopyala yapistir buraya
adile27 Pelinbyrktrlr benmkide yarin oyle cikar bence eger gebelik warsa bile suan 3 haftalik ondan cok koyu cikmamis olablrmi
Bulutsevdasi adile27 benimde adetime 1 gün kala çizgi bu şekilde çıkmıştı. Hatta daha silikti bir kaç gün sonra yaptım baktım koyulaşiyor. Sonra gebe olduğumu öğrendim c çizgisine yakın bir kırmızılikta çıktı. Yani olabilirsin..iki gün sonra yine dene bundan daha koyuysa hamilesindir.