Merhaba arkadaşlar 11 kasımda sağ yumurtalıktan kist ameliyatı oldum. 5.5 mm büyüklüğündeydi gebe olmamı engelliyordu. Sol yumurtalıgımda tıkalıydı bu laparoskopik endometriosiz ameliyatında kapalı yumurtalıgıda açmaya çalıştı doktorum ama açılmadı. Ameliyattan 10 gün sonra kendimi iyi hissedersem ilişkiye girip çocuk denemesine başlayabileceğimi söyledi doktorum öyle de yaptık. Yani 23 kasımda ilk ilişkiye girdik. 7 Aralık gibi mide bulantısıyla dahiliye doktoruna gittim kontrol beta hcg 52 binlerde çıktı. Kadın dogum doktorum ameliyattan önceki yumurtayla hamile kaldıgım için böyle yüksek çıktığını söyledi. Aynı gün usg ye girdiğimde çocugun kalp atışını bile duyduk. Ameliyattan önce beta hcg negatifdi yani kontrol edilip öyle ameliyata alınmıştım. Çok garip duygular içindeyim korkuyorum da bebeğime bişey olacak diye aynı durumda olan başka arkadaş varsa bana yardımcı olabilir mi?