Kızlar 23+ 2 haftalık hamileyim bu gebeliğimde canım şu sıralar kırmızı acı chili biber yemek istiyor. Özellikle et yemeklerinin yanında bir tane tüketiyorum bol miktarda C vitamini içerdiği için Demir emilimini arttırsın diye. Herhangi bir sakıncası olur mu acaba. Bu arada mide rahatsızlığım ve reflüm yok çok şükür☺️ Benim gibi acı yiyen gebeler varmı merak ettim