Merhabalar 1 temmuzda bebeğim doğdu. 2 hafta sonrasında da sol bacagim aniden şişti ve dvt olduğunu öğrendim.olaydan 10 gün sonra bacagimdan anju olup bacagimdaki pihtilari temizlediler. 6 ay kan sulandırıcı kullanmami söyledi doktorum. Benim gibi olup sonrasında sorun yaşayan oldu mu bu düşünceler beni cok korkutuyor 😔