Sevdam02 Nişandan hemen sonra baslamayabiliyormuş doğum. Siz kasılmalarınızı ve bebişin hareketlerini takip edin,sancıları hissetmeyebilirsiniz. Ama nst de cıkar. Kağıt kalem dursun yanınızda her kasılmayı not edin bakın bakalım düzenli mi? Düzenliyse doktorunuza bildirin.