Mryftm123 eğer doktorların hesaplamasına göre gidiyorsan zaten 7 haftada olmaz çnkü doktorlar erkenden hesaplıyorlar oyüzden hep annemi dinlemişimdir annem adetken ilişki olmadıgı için o dönemden saymaları çok yanlış ve adetten 2-6 gün sonra hamile kalma şansı oluyor oyüzden annemi dinliyorum bnce sende doktorlara göre hareket etme biraz sabır inşallah saglıklı bir şekilde bebeğinin her haline yavaş yavaş şahid olucaksın merak etme❤️