Arkadaşlar bende hamileliği öğrendiğimden beri ishal var. Afedersiniz su gibi değil ama ishal ve karnımda çok fazla gaz oluyor midemi sıkıştırıyor ve bulanıyor. Falbiol diye folik asit kullanıyorum benim gibi olan var mı ne yapmam lazım yaklaşık 1 aydan beri böyleyim günden en fazla üç kere tuvalete çıkıyorum fazla değil.