OzoOo_ Ablam üç sene önce GATA da Doğum yaptı o zaman kalabalık değildi ablamdan Başka Doğum yapan yoktu o yüzden rahattı ama hatırladığım kadarıyla tek kişilik odaları da vardı eşi refakatçi olarak almıyorlar sadece görüş saatlerin de içeri girebiliyo 1 gece yatırıp çıkarmışlardı