Saray1 güzel sözlerimçn için ben teşwkkür ederim,,, Rabbim herkese nasip etsin ben önce başkaları sonra benim için istiyom.. Belki de zamanı değil vakti değil.. Sen de annelikduygusunu tadarsın canım kimisi 4 yıl sonra kimisi 9 yıl sonra kimisi 4 düşükten kimisi 2 1 düşükten sonra sağlıklı gebelik yaşıyolar sabretmemiz lazım dua edelim inşallah ❤️❤️ aslında zorumuza giden insanların lafları kaç yıl olmuş yada kaç ay olmuş daha çoçukları olmuyo bu sefer oluyo aha düşük yaptu bu sağlıklı değil felan da filan aman Rabbim bize yeter inan çok duydum bu lafları ama artık takmıyorum sadece Rabbime dua ediyorum.. Eşimle ben mutluysam yeter bu inşallah sana da nasip eder en kısa zamnda bebiş… Çok şükür birtane benim var kardeş istiyoduk bu 2 oldu olmadı sağlık olsun canım swnin içinde dua edecem Rabbim duyar senden isteğim dua et ve sabret bir bakmışsın olmuş bir bakmışsın büyümüş inşallah😍❤️😊