Merhaba arkadaşlar. Yaklaşık 2 ay önce kürtaj olmuştum. 39 gün sonrasında da adet gördüm. Adet bittikten yaklaşık 4-5 gün sonra göğüs hassasiyeti, kramp, ateş basması, akıntı yoğunluğu yaşadım. Hâlâ da devam ediyor az da olsa. Adetten 10 gün sonra korunma olmadı ama ben o günler yumurtlama miydi değil miydi bilmiyorum çünkü adet düzenim kurtajdan sonra nasıl eskisi gibi mi belli değil. Bu belirtiler yumurtlama dönemi belirtileri mi acaba ? Ovulasyon testi de yapmadım çünkü stres yapıp beklentiye girmek istemiyorum.