Arkadaşlar merhaba öncelikle yaşadığım sıkıntıya kısaca anlatmak istiyorum bu durumu yaşayan,bilgisi olan varsa lütfen bilgilendirirse çok mutlu olurum çok tedirgin hissediyorum çünkü 😔
17 aralık perşembe günü aksam saat 20:00 acile gidip beta hey baktırdım ve değerim 192.7 çıktı..19 aralık cumartesi günü normal hastaneye gidip doktorum hcg degeri istediğinde tekrar orda bakıldı ve değerim 272.5 çıktı buda saat 9:30 verildi ve doktor artış olmuş evet ama beklediğimiz gibi değil dış gebelik olabilir dedi pazartesi tekrar bakalım artmış mi diye dedi sizce kan verirken aynı saatlerde olmaması da değerleri etkiliyor mu