yasmin19191 Bugün cinsiyetini ögrendim. Oğlum olacak inşallah. Babası kızım diye seviyordu hep. Haberi aksam vercem cok sasiracak 😂 ismini de Yağız olarak dusunuyorum ikinci ad olarak ilkine ne koysak. Ne Yağız olsa.önerilerinize acigim😄
srnerkln yasmin19191 kaç haftalıksın canım ? Bende şuan yoldayım hastaneye gidiyorum inşallah öğrenirim ☺