Bulutsevdasi sağlık ocağına gidip hamile olduğunuzu bildirdiğinizde size gebelik kartı oluşturuyorlar. Orada ne zaman aşı olacağınız ne zaman geleceğiniz falan hepsi yazıyor. Bazı sağlık ocakları siz bildirmeden sisteme düştüğünde kendileri arıyor gelin diye. Aramazlarsa siz gidin. Ben 16+4 teyim daha aşı olmadım, önümüzdeki hafta olucam.