Baharblnk Bende 40+5 de suni sancıyla doğum yaptım. Bence ilk iş olarak bir şeyler okuyorsanız ya da birini dinliyorsanız derhal bırakın:) bence gerçekten kolay bir doğum demek kimsenin dediğine bakmamak demek. Ben dokuz ay boyunca doğum sancısıyla ilgili tek bir şey okumadım, görsem de aldırmadım. İlk önce sakin olun. Evet biraz acıyor şimdi yalan söylemenin alemi yok:) ama Allah öyle bir güç veriyor ki siz bişi yapmıyorsunuz zaten bebek gelmek istiyor. İlk önce yavaş gelen sancılarınız sonraları sıklaşıp artıyor ama sancı bir anda geliyor biraz sonra durunca tekrar sohbet muhabbet eder kıvama geliyorsunuz :) ben gayet rahattım ve 4saatte doğurdum. En önemlisi derin derin nefes alın ve sakın korkmayın, hiçbir şey düşünmeyin sadece bu mucizenin sahibinin siz olduğunuzu düşünün. Siz bir annesinin ve savaşçısınız, sizin elinizden hiçbişi kurtulmaz. Eminim başaracaksınız, İnşallah sağlıkla sıhhatle gelir bebeğiniz, Allah güzel ömürler versin♥️