ZeynebTT merhaba kizlar. kacinci haftada dogum yaptiniz? ben 38+1 haftada planli sezeryan olucam. bu haftalarda dogum yapan varmi? bebegin küvöz dusme riski var?
Beker ZeynebTT neden 38+1 risk mi var? Küvöze gireceğini sanmıyorum o haftalarda doğup ta giren bebek çok nadir ciğerleri gelişmiştir muhtemelen ve kilosu 2 nin üstündedir rabbim beraber hastaneden çıkmayı nasip etsin inşallah
Mervetekmn ZeynebTT kaç tansıyonun benımde şekerle tansıyonum yüksek cıkıyo oyuzden pazartesı kontrolden sonra gün verıcek doktorum 37+1deyım
Beker ZeynebTT yok Allahın izni ile beraber çıkarsınız canım zaten 38 haftalık 39 dan gün almış olarak sayılıyor