Selam herkese 🙋🏻♀️ 19 aylık bebeğim var dün hamile olduğumu öğrendim henüz 4+5 haftalık 🤰🏻İstenilen bir bebek🥰 Oğlumu 2 yaşına kadar emzirmek istiyorum, 5 ay daha yani . Gebelikte hormonlar yüzünden bebek kendiliğinden emmeyi bırakabilirmiş.bu şekilde yaşayan oldu mu? Kaç aylıkken bıraktı bebegınız kendiliğinden emmeyi ?