Demirilay Herkese slm ikiz anne adayları bebeklerinizin cinsiyetlerini kaçıncı haftada öğrendiniz 13 haftaya giriyoruz kontrolümüz var belli olur mu merak ediyorum 😇şimdiden teşekkür ederim
Tugcek33 Demirilay bizde 11 haftalık olduk bugün haftaya kontrolümüz var sağlıklı olsunlar da inşallah bende çok merak ediyorum🙈
Minnakhamis Demirilay 12. haftada ikisinede kız dedi 16. haftada doktor kontrolümde aynı dedi 🥰 minnoş civcivlerimin ikiside kızmış 😍 sonradan değişmez herhalde 🤷🏻♀️😄
ikizminikler Demirilay 12 de bir kız bşr erkek dedi 16da ikiside kız çıktı doktorada bağlı biraz pozisyonu güzelse görme ihtimali yüksek
mommy_bee Dün 12+1 ikili teste gittik ama doktor sonradan değiştirmek istemem dedi söylemedi 2 hafta daha bekleyin dedi. 17 ye kadar belli olmayabilirmis.
Elifgrgn Bende cok merak ediyorum yaa cinsiyetlerini yarın 9.haftam insallah olucak 🤲🏻 gun geçtikçe daha sabırsız oluyorum 😅😅😅
Ayca00 Demirilay Benim 12. Haftada kontrolüm vardı ama göstermediler 16. Haftada öğrendik kız olduklarını 💕