Kızlarrr 37 haftalık hamileyim sağlık ocağında kontrolüm vardı ebe kalp atışlarını dinlerken sancın varmı dedi gerginelsmis karnın dedi bende dokununca oluyo dedim 3 gündür Felan Adet ağrısı gbi ince ince oluyo ağrım ve bebek bir yere toparlaniyo sizce doğum yakın mi