Merhaba yaklaşık 2hafta önce üniversite hastanesinde gökçe hanıma muayene oldum. Ultrason 3 boyutlu faşan değil. İyi baktı 15 dk falan sürdü ama hiçbi şekilde bana göstermedi. 10 fk baktıktan sonra bi çikolata ye gel hareketlensin dedi. Gisp gelince 5 dk baktı. En son 10 sn bana döndürdü ekranı gösterdi ve bitti. Normal ultrason görüntüsğ veriyor. Eşinide yanına almıyor