Mavi87 ne güzel o kararı alabilmissiniz. İşte ben kimseye derdimi anlatamiyacagim için görmüyorum kendimi. Eşiniz size destek dimi. Ya olmasaydi ya gidip gelecekler bizde gidip geleceğiz deseydi napabilirdiniz. Herşey ekranda görüldüğü gibi değil. Burada kimse kimsenin hayatına dahil değil. O yüzden yargılamadan önce düşünülmeli acaba kendi istegiylemi bir araya geliyor. Kendi isteğimle biraraya gelsem kendi ailemide görürüm dimi. İnsanlar anlamak istedikleri ve görmek istedikleri kadarlar hepsi bu.