Merhaba Happy Mum ın güzel hanımları. An itibariyle 36+6 dayız. Perşembe günü doktor kontrolümüz vardı ve haftaya yani 37.haftada çatı muayenesi yapacağını söyledi. Doğum şekline karar vermemiz adına yapacakmış. Fakat ben çok gerginim. Nasıl yapıyorlar. Ayrıntılı anlatabilen olursa çok sevinirim. Internette okuduklarım beni çok gerdi. Tedirginim. Hem çok utanıyorum hemde canım yanacak diye korkuyorum. Tecrübeli arkadaşlar bilgi verebilir misiniz?