Arkadaşlar karnım baya aşağı indi bugün 36 haftalık hamileyim resmen vajinanın orda hareketlerinin çoğu korktum daha erken değil mi ne zaman sonra Doğum oluyor başına gelen varmıya salı günü kontrolüm o zamana kadar sormak istedim bi hafta ileriden gidiyor demişti doktor en son