kucukfindik 23 haftalık hamileyim. ikili taramam temiz çıkmıştı dün detaylı ultrason yaptırdık ve bebeğimin bağırsağında parlaklık olduğu söylendi. Nifty diye bir test yapardık sonuçları 2 hafta sonra çıkacakmış böyle bir durumla karşılaşan var mı ?
Alperefet kucukfindik Sağlıklı çıktı sonuca göre %99 doğru sonuç veriyorlar inşallah doğrudur 🙏🏼 İnşallah sen de güzel haberler alırsın
kucukfindik Alperefet inşallah ya içime kurt düşürdüler resmen 😟 bu zamana kadar hiçbişey yoktu şimdi böyle bişey çıkınca üzüldüm inşAllah hiçbişey yoktur 😞
Alperefet kucukfindik valla ben de çok zor zamanlar geçirdim o sonuç gelene kadar benimkinde bir de böbrekte büyüme ve burun kemiğinde küçüklük de vardı…
Oz-lem kucukfindik yok yapmadım . 27 haftaya kadar da vardı parlaklık . Tek başına bir anlam ifade etmiyor demişti o yüzden gerek duymadım .
Mertim Benim de böbrekte parlaklık var dediler.Dogduktan sonra böbrek yetmezliği olabilir dediler amniyosentez ve genetik inceleme yapılıyor.insallah hayırlı sonuç alırım çok korkuyorum ve zaman geçmiyor 😞🤲