sabirsizanne111 Benimde ikisi ismim var ama hep ilk ismim kullanıldı. Burda bile tek ismim yazıyor☺️Bu yaşa kadar da hep sıkıntı çektim, özellikle okul yıllarında arkadaşlarım soru cevaplarken ben isim kodluyordum🙇🏻♀️Yine de sizin tercihiniz, illa iki isim de olacaksa Ensar Aras yerine Eymen Aras düşünürdüm☺️