Busraveminisi1 mommy00 tek kullanımlık toz şase canım gece idrarını yapıcaksın sonra içiceksin bir daha sabaha kadar idrara çıkmaman lazım ki idrar torbanı yolunu temizleyecek ilaç
Bebek-geliyor mommy00 2 kez kullandım tek kullanımlık toz şeklinde şase bir bardak suya katıp içiyorsunuz tadı kötü değil idrar yolu enfeksiyonu için kullanmıştım. Yatmadan önce içilmesi öneriliyor.
Eise mommy00 kullandım ama gece kullandım zaten idrar yolu enfeksiyonu olmuşum sıkca lavaboya gidiyorum , uyku sersemi kalktım lavaboya gittim ilaç bir ise yaramadı. Bence gece tutmak daha zor cunku uyuyamiyor insan… gündüz bilinçli olmak daha mantıklı
Busraveminisi1 mommy00 idrar yolların için canım enfeksiyon olması daha büyük risk bebeğe hamilelikte kullanılabilir ilaç grubundan endişen olmasın