mrsflowers Gebelik istiyorum kontrole gideceğim herhangi bir sorun olup olmadığını bilmiyorum öğrenmek için ne zaman gitmemi önerirsiniz ?
Soe mrsflowers önce muayene olmalısınız eğer bir sorun yoksa ve yaşınız 30 altıysa 1 yıl korumasız ilişki deniyosunuz 🌸
mrsflowers Soe 23 yaşındayım muayene için adet günleri önemli diyorlar ama dün 2.günümdü randevu bulamadım Pazartesi gitsem 5.gün oluyor sorun olur mu acaba
mrsflowers Tugce1803 ben genede şansımı denemek istiyorum ya sonuçta yumurtalıklara bakmayacak mı nelere bakıyor acaba bir bilginiz var mı ilk kontrolüm de
Elifgrgn mrsflowers test yapmazlar 5.gunde ya 2. Yada 3.gun benimde bir keresinde oyle denk geldi haftasonu ozelde yaptim sonuçta diger seferde sans tekrar haftasonuna denk gelir randevu bulunmaz bi terslik olur sahsen hic bırakmadım öyle 😊😊
mucizemibeklerken17 Adetin 2 ya da 3.gunu lh fsh prolaktin hormonlarına bakilir. Bunlar en önemli hormonlar gebe kalmak için. Onun dışında alttan muayene yoluyla yumurtaliklara bakılır, rahim duvari kalınlığına bakılır.
mrsflowers mucizemibeklerken17 bende yumurtlama takibi yapmak istiyorum aslında çatlıyor mu çatlamıyor mu bilmiyorum bunun için gitmek istiyorum daha çok ovulasyonda yumurtlama görüyorum fakat çatlama oluşuyor mu bilmiyorum
mrsflowers Elifgrgn dün gittim randevum vardı 2.günümdü aksilik Doğum geldi doktorum Doğuma gitti iptal oldu randevum mecbur Pazartesi’ye kaldım haftasonu yasak zaten doktorum çalışmıyor özel ama çalışmıyor sebebini bilmiyorum 🤷🏻♀️