mugecelikkol kızlar hiç bir belirtim yok arada kramp giriyon çok nadir midem bulanıyor normalmi varmı benim gibi olan ilk gebeliğim çok sorunluydu şuan çok sorunsuz ya korkuyorum
Melo24_ mugecelikkol Korkma her gebelik her bebek kendine özeldir. Ben de 5+3 deyim. Bende de ara ara adet öncesi gibi hafif ağrı oluyor 5 10 dk içinde kendiliğinden geçiyor. Miğde bulantısı yaşamıyorum. Arada yorgunluk oluyor bir de o kadar ❤️ Sağlıkla al kucağına inş 🙏🧿
babyandmommy mugecelikkol benimde ilk başlarda mide bulantısı vb yoktu. 7 haftalık olduk 1 haftadır mide bulantım var 🙁 ev yemekleri yiyemiyorum, ama sürekli açım da
NAZ2333 mugecelikkol bende kizimda kusuyodum bunda kusmuyorm niye kusmuyorm diye endise ettim megersem bebisim erkekmis evet mide bulantisi oluyo ama kusma olayi gerceklesmiyo kiz ve erkek bebekte farkli oluyomus
Teacher-mom mugecelikkol bende hiç bulantı yok hiçççç bende acaba bende bir sorun mu var acaba diyorum
NAZ2333 Daha cok minik benim bulantilar 7.haftamda basladi hemn olmayabiliyor ama kizimda oyle degildim hamile oldugumu bilmeden bulantilar bas donmeleri baslamisti
mugecelikkol NAZ2333 cinsiyetle alakası yok canım ablam kızına hamile oldunu 2 aylıkken öğrendi hiç belirti yoktu oğlundada inanılmaz sorunluydu sürekli kusuyordu ☺️
Ruya89 NAZ2333 benim iki oglum var birinde 9ay kusmalarim oldu cok kötüydüm ikincisinde sadece bulantim vardi ilkinde cildim pürüzsüzdü ikincisinde sivilcelenmistim😀
Kuyumcu mugecelikkol benimde o zamanda sadece karnıma kramp gırıyordu ne zaman 6+1 oldum mide bulantısı cok nadır sabah kusmalarım basladı suan 7 haftalıgız mıde bulantısı tıksınme var evde yemek yapamıyorum ama şükür aşırı degıl rahat gecırıyorum bende
tanya25 mugecelikkol mugecelikkol bende 5+4üm canım ara ara kasık ağrılarım oluyor başka bir belirtim yok. Keseyi gördünüz mü?
Syma-ma mugecelikkol ben de 5+4 Benim de belirti olarak karin ağrısı kramplar var sadece başka bişey yok bulantı bile yok 😀 normal diye düşünüyorum
Teacher-mom mugecelikkol bebek ne zaman görülüyor bende kese görüldü geçtiğimiz salı bu Çarşamba’da gidicem kontrole bebeği görür muyuz sizce 5+5 olacak